Kontaktoplysninger

Restaurant Panorama
Køkken åbent kl. 11.00 - 21.45
Bestil bord tlf: +45 65 15 05 20

Bistroen
Køkken åbent kl. 11.00 - 21.45
Bestil bord tlf: +45 65 15 05 21
NYBORG STRAND
Hotel & Konferencecenter
Østerøvej 2
DK-5800 Nyborg

Tlf: +45 65 31 31 31 
Mail: nyborgstrand@nyborgstrand.dk

Konferenceafdelingen:
Direkte tlf: +45 65 15 05 51

Online booking


 
 

 


NYBORG STRAND

Hotel & Konferencecenter
Østerøvej 2
DK-5800 Nyborg

Tlf: +45 65 31 31 31 
Mail: nyborgstrand@nyborgstrand.dk

Konferenceafdelingen:
Direkte tlf: +45 65 15 05 51

Priser 2018

Der er uendelige muligheder for sammensætningen af dit arrangement, vi har nedenfor angivet vores mødepakker 2018 

Når du har valgt skal du som arrangør ikke tænke på supplerende kaffe/te, isvand og frugt gennem mødedagen men "kun" tænke på indholdet i netop dit møde.
De anførte priser er i DKK.

 

DAGSMØDE 2018 -
 

• Plenumlokale med AV-udstyr (ekskl. storskærmsprojektor - priser under AV-udstyr)

 
* Formiddags buffet (brødvariationer/marmelade)  
• Isvand under hele mødet  
* Kaffe/te under hele mødet  
• Frisk frugt under hele mødet  
•  Dagens frokost med kaffe/the og 1 øl/vand  
* Eftermiddags buffet (kage/nødder/frugt og grønt)  
   
PRIS IALT*:  
Pr. person ved samlet afregning inkl. lokaleleje/plenum: 615
   

KONFERENCEDØGN 2018 -
 
• Plenumlokale med AV-udstyr (ekskl. storskærmsprojektor - priser under AV-udstyr)  
* Formiddags buffet (brødvariationer/marmelade)  
• Isvand under hele mødet  
* Frisk frugt under hele mødet  
* Kaffe/te under hele mødet  
• Dagens frokost med kaffe/the og 1 øl/vand  
* Eftermiddags buffet (kage/nødder/frugt og grønt)  
• Dagens middag m. 2 retter og kaffe/the**  
• Overnatning på værelser m. bad/brus, toilet, telefon og TV  
• Stor morgenbuffet  
   
PRIS IALT*:  
Pr. person ved indkvartering på hverdag - store dobbeltværelser: 1.542
Pr. person ved indkvartering i weekend - store dobbeltværelser: 1.376
   
Pr. person ved indkvartering på hverdag - store enkeltværelser: 1.937
Pr. person ved indkvartering i weekend - store enkeltværelser: 1.760
   

1½ KONFERENCEDØGN 2018 -
 
Første dag:  
• Plenumlokale med AV-udstyr (ekskl. storskærmsprojektor - priser under AV-udstyr)  
* Formiddags buffet (brødvariationer/marmelade)  
• Isvand under hele mødet  
* Frisk frugt under hele mødet  
* Kaffe/te under hele mødet  
• Dagens frokost med kaffe/the og 1 øl/vand  
* Eftermiddags buffet (kage/nødder/frugt og grønt)  
• Dagens middag m. 2 retter og kaffe/the**  
• Overnatning på værelser m. bad/brus, toilet, telefon og TV  
• Stor morgenbuffet  
   
Anden dag:  
• Plenumlokale med AV-udstyr (ekskl. storskærmsprojektor - priser under AV-udstyr)  
* Formiddags buffet (brødvariationer/marmelade)  
• Frisk frugt under hele mødet  
• Isvand under hele mødet  
* Kaffe/te under hele mødet  
• Dagens frokost med kaffe/the og 1 øl/vand  
* Eftermiddags buffet (kage/nødder/frugt og grønt)  
   
   
PRIS IALT*:  
Pr. person ved indkvartering på hverdag - store dobbeltværelser: 2.073
Pr. person ved indkvartering i weekend - store dobbeltværelser: 1.907
   
Pr. person ved indkvartering på hverdag - store enkeltværelser: 2.468
Pr. person ved indkvartering i weekend - store enkeltværelser: 2.291
   
* priserne er inkl. lokaleleje pr. person/pr. døgn ved samlet tilmedling og afregning 
 

LOKALELEJE 2018 (inkl. i ovenstående pakker)  
Plenum ved møder m. overnatning, pr. person/pr. dag: 122
- dog min. pr. lokale/pr. begyndt dag: 1.066
   
Lokaler herudover pr. person/pr. ½ dag (for- og eftermiddag): 35
- dog min. pr. lokale/pr. begyndt dag: 1.066
   
Auditoriet inkl. storskærmsprojektor - ialt/pr. dag inkl. moms:  20.000
   
Salon 24 "VIP" inkl. storskærmsprojektor, printer/laptop,
frugt - ialt/pr. dag inkl. moms:

 7.000

 

 

Lokalelejen er momsfri - dog ikke leje af auditorium og VIP/salon 24.
Ret til ændringer forbeholdes.

Få en pris på lige nøjagtig det arrangement du har i tankerne, gå til tilbud og udfyld eller endnu bedre ring til os 

icon phone

Konferenceafdelingen


Direkte 
Tlf: 6515 0551


Formular
Bestil et tilbud »