Kontaktoplysninger

Restaurant Panorama
Køkken åbent kl. 11.00 - 21.45
Bestil bord tlf: +45 65 15 05 20

Bistroen
Køkken åbent kl. 11.00 - 21.45
Bestil bord tlf: +45 65 15 05 21
NYBORG STRAND
Hotel & Konferencecenter
Østerøvej 2
DK-5800 Nyborg

Tlf: +45 65 31 31 31 
Mail: nyborgstrand@nyborgstrand.dk

Konferenceafdelingen:
Direkte tlf: +45 65 15 05 51

Online booking


 
 

 


NYBORG STRAND

Hotel & Konferencecenter
Østerøvej 2
DK-5800 Nyborg

Tlf: +45 65 31 31 31 
Mail: nyborgstrand@nyborgstrand.dk

Konferenceafdelingen:
Direkte tlf: +45 65 15 05 51

De bedste rammer til dit arrangement - hvad enten det er møde, konference, kursus, udstilling eller andet - får du på NYBORG STRAND. Vi har mere end 30 fleksible møde-/konferencelokaler, som kan rumme alt fra 2 - 1.000 personer. Dertil kommer et topmoderne auditorium med plads til 200 personer.

De bedste rammer til dit arrangement - hvad enten det er møde, konference, kursus, udstilling eller andet - får du på NYBORG STRAND.

Hotellet har et stort udbud af tidssvarende og velfungerende teknisk udstyr. Læg dertil vores kompetent team af lokalemedarbejdere, som er til rådighed alle ugens dage fra kl. 7.00 - 24.00 og som sørger for opstilling, klargøring og instruktion af de aftalte AV-midler. De anførte priser er i DKK.

* = Udstyr, der er inkluderet i lokalelejen og vil være til rådighed efter aftale.

 

 

Kommunikation: 1. dag: efterfølg. dage:
     
• Telefonafgift pr. minut: 5  
     
• Leje af fax: 400  
• Afsendelse af faxsider til indland (1. side): 10  
• Efterfølgende sider, pr. side: 2  
     
Udstyr:    
• Overheadprojektor: *  
• Diasfremviser m. karrusel:
*  
• Tavler af forskellig slags: *  
• Flipover: *  
• Pegepind: *  
• Skærme til udstilling og opslag - pr. stk.:
  (115x157 cm. - med ben 165 cm)
50

 
• CD-afspiller: 100 50
• Transportabel "Bose":
  Musik/lydanlæg til CD + kassettebånd
800

 
• USB (digital optagelse) - pr. dag: 500  
     
Video og data:    
• DVD-afspiller: 200 100
• LCD Fladskærm 46" + DVD: 1400 700
• LCD Fladskærn 46": 1200 600
• Gulv monitor 40" 800 400
• Bord monitor 23" 500 250
  *  
• TV-kamera (indhent tilbud) *
 
 

   
     
     
Storskærmsprojektor Fuld HD/Digital:                                            
Sal ABC nu med landets bedste Digitale projektering. 
   

• Sal ABC, enkelt projektering midt på lærred/bagvæg 

4.000 2.000

• Sal ABC, projektering hele bagvæg, 3 lærreder

12.000 6.000

• Sal ABC, projektering hele bagvæg, 3 lærreder +
   2 lærreder/midt i salen


20.000

10.000

• Fast kamera til visning af taler eller scenen i Sal ABC

3.000 1.500
• Storskærmsprojektor til video eller data:
  (Sal C, D, H)
2.000

1.000

*(Sal J)

3.000 1.500
*(Sal H, I, J) projektering 3 lærreder: 6.000 3.000
• Storskærmsprojektor til video eller data:
  (Sal D, E, F, G , K, L + Salon 2, 5, 6, 20-31)
1.000

500

• Storskærmsprojektor til video eller data:
  (Salon 1, 3, 4, 9, 10 + gr. 11-18)
500 250
• PC'er (ved mere end 1 - indhent pris):
800 500
     
Videobånd leveres til almindelige butikspriser!
     

Teknisk service*:   priser DKK pr. time
• Lokalemedarbejde til stedet i lokalet:   500
• Tekniker til stede (08:00-16:00):   650
• Tekniker til stede (aften/weekend):   900
     
• Ekstern tekniker - kørsel påregnes   750
     
* Kun ved forudbestilling!    
     

Firmaudstillinger i Vandrehal:
  priser DKK:
• Pr. m2 (1x1 m.) - pr. påbegyndt dag:   300
     
Firmaudstillinger i Vandrehal mod park (ved sal A, B, C):     
• Standplads pr. stand (2,70 x 2 m) inkl. fast cafébord, strøm og internet - Pr. påbegyndt dag:   2.000
     
Udstillerplan udleveres ved forespørgsel!    
     
Alle udstillinger skal bestilles i forvejen, og vi bekræfter skriftligt (eventuelt samlet til arrangerede organisationer).
Udstillinger må kun placeres på de pladser, som er angivet på udstillingsplanen!
     

Udstillinger i lokaler:
priser DKK pr. påbegyndt dag:
• Sal A:   35.500
• Sal B, C, H og J:    27.500
• Sal D, K og L:   16.250
• Sal E og Salon 20, 21, 22 og 23:    12.200
• Salon 1:    6.000
     

Leje af:
priser DKK:
• Duge - pr. stk.: 30
• Servietter - pr. stk.: 4
• Service (glas/tallerkner/bestik) - pr. person: 30

 

 

Personer, der holder møde i udstillingslokalet, betaler ikke lokaleleje. For den arrangerende organisations egne informationsstande betales kun halv pris. Alle priser er inklusiv moms. Ret til ændringer forbeholdes.

NYBORG STRAND® afbestillings regler: 

Som hovedregel kan en kunde frit annullere sit arrangement op til 60 dage før planlagt startdato uden omkostninger. Dog er der 90 dages annulleringsfrist for arrangementer, der beslaglægger mere end 50 % af hotellets kapacitet, (over 215 værelser). Her betales gebyr svarende til 25 % af det bestilte arrangement. I tilfælde af afbestilling, mindre end 60 dage før planlagt startdato, betales gebyr svarende til 40 % af det bestilte arrangement.

 

Foretages afbestilling mindre end 30 dage før planlagt startdato beregnes gebyr på 75 % af det bestilte arrangement. Ved afbestilling, som altid skal foretages skriftligt, forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i forhold til bekræftelsen. Dog kan afbestilling/reduktion indtil 5 % af det i bekræftelsen anførte deltagerantal ske omkostnings frit indtil dagen før arrangementets starttidspunkt.

 

Afbestillingsgebyr/erstatning bortfalder i det omfang den pågældende kapacitet sælges til anden side.

 

Bekræftelser: Alle bestillinger er gældende og bindende ved modtagelse af skriftlig bekræftelse fra NYBORG STRAND.

 

NYBORG STRAND® Betalingsbetingelser: 

Priser er pr. person og inklusive moms og betjening. (Priser er baseret på én samlet tilmelding og afregning). Der tages forbehold for pris- og afgiftsændriner.
 

Betalingsbetingelser Business:
20 dage netto fra arrangements afholdelse.
Ved for sen betaling beregnes et rentetillæg som p.t. udgør 18% p.a. (1,5% pr. måned). Der udsendes rykkerskrivelse, med rentepåkrav og rykkergebyr på kr. 100,00 efter forfaldsdatoen.

Hotellet modtager betaling på følgende kredit/betalingskort:

Dankort, Eurocard, Mastercard, Visa, American Express og Diners.

Værelses reservationer:
Fakturering til udlandet accepteres kun ved betaling med voucher. Ved individuel fakturering pålægges et fakturagebyr på kr. 50,-

 

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte konferenceafdelingen på tlf.: +45 65 15 05 51


 

   

 

Flere artikler ...