Gør det nemt for dine deltagere at tilmelde sig dit arrangement og lad os stå for praktikken
Lad os sætte din konference, udstilling eller andet op i Conference Manager, hvorfra vi kan håndtere alt det praktiske før, under og efter arrangementet.
Vi opretter en landingside i systemet, som designes ud fra jeres logo, ønsker til farver og evt. billede.
I får et direkte link til siden, som kan sendes ud til de inviterede/deltagerne, hvorfra de kan tilmelde sig og foretage øvrige valg. Linket vil også fremgå på Nyborg Strands hjemmeside.
I forbindelse med udstillinger kan vi ligeledes håndtere tilmeldinger, standleje, udstillerpakker mm.
Vælg den nemme løsning – for både dig og deltagerne
Vi gør dit arbejde som arrangør væsentlig lettere og sparer dig for en masse arbejde.
Pris: 250,- pr. deltager.
Vi sender en samlet faktura til dig efter arrangementet.
Som mødearrangør er du ansvarlig for at gennemgå og godkende alle detaljer i arrangementet, før det går i luften. Der kan ikke rettes i de enkelte pakker/tilvalg, når først tilmeldingen er i gang. Hvis der efter godkendelsen skal tilføjes ekstra pakker, kommer et administrationsgebyr på kr. 650,- pr. påbegyndt time for opsætningen.
Annulleringsbetingelser
Indtil 3 uger før arrangementsstart kan deltagerne frit ændre i tilmeldingen, og annullering foregår omkostningsfrit. Herefter er tilmeldingen bindende, og deltageren hæfter for 100% af det indbetalte. Som mødearrangør er du fortsat underlagt arrangementets annulleringsbetingelser med henholdsvis 90, 60 eller 30 dage før, jf. din aftale.
Skal der åbnes for tilmeldingen efter endt tilmeldingsfrist, kommer der et administrationsgebyr på kr. 650,-. Dog vil der senest 5 dage forud for arrangementsstart lukkes endeligt for tilmeldinger.
Indtil dagen før arrangementsstart er det muligt at tilrette data på ordren, fx en navneændring, omkostningsfrit.