Hos Nyborg Strand gør vi meget ud af at kunne tilbyde vores gæster lige præcis de arrangementer og fester, som de drømmer om. Derfor har vi ogsÃ¥ et bredt udvalg af forskellige lyse og indbydende selskabslokaler i varierende størrelser. Nogle af selskabslokalerne er oplagte at bruge til smÃ¥ og intime forsamlinger, mens andre er gode til de helt store fester. Fortæl os blot hvilken type fest eller arrangement, du skal holde, sÃ¥ sørger vi for det rette lokale for dig og dine gæster.Â
Â
Vi har forskelligt udstyr, som du også kan benytte dig af i forbindelse med din fest. Har du for eksempel brug for at vise et slideshow af billeder til sølvbryllupsparret eller skal dagens (pinlige) sang til studenten fremvises, så kan du benytte dig af vores projektor. Der er også en mikrofon til rådighed, hvis du vil være helt sikker på, at gæsterne bagerst i lokalet kan høre din tale.
Skal du og dine gæster feste til den lyse morgen? NÃ¥r du holder fest pÃ¥ Nyborg Strand kan I naturligvis ogsÃ¥ overnatte pÃ¥ hotellet. Vi har i alt 422 værelser, som I frit kan vælge i mellem.Â
Alle værelserne har udsigt over den skønne, fynske natur, som du kan opleve, når du besøger Nyborg Strand. Og der er både eget eget toilet med bad samt diverse faciliteter, du kan benytte dig af såsom:
Næste morgen byder vi selvfølgelig på en stor og mættende morgenmadsbuffet. På den måde kan I også afrunde aftenen strabadser. Hvis du har særlige ønsker til lokalerne i forbindelse med din fest, så er du altid velkommen til at kontakte os. Vi glæder os til at høre fra dig!
NÃ¥r du fester hos Nyborg Strand er der ingen grund til at stresse over den kommende begivenhed. Vi sørger for, at du ikke skal stÃ¥ i køkkenet hele dagen eller tænke pÃ¥ den store opvask dagen efter festen. Hos Nyborg Strand tager vi nemlig hÃ¥nd om din fest fra start til slut. Vi kan hjælpe med at planlægge alt fra bordopstilling, mad og underholdning. Vores dygtige køkkenchef og hele teamet af professionelle kokke komponerer selvfølgelig en menu, som passer til anledningen, og vores stab af tjenere sørger for, at alt kører pÃ¥ skinner under hele festen.Â
Skal du holde Bryllup, konfirmation, fødselsdag eller en anden fest hos os? Kontakt os for et tilbud. Vi glæder os til at høre fra dig!Â
Jubilæum, fødselsdag, julefrokost eller en studenterfest? VI hjælper dig med at danne rammerne
+45 65 15 05 51